Wednesday, November 25

we had it, we was magic

hallå gott folk! idag har jag bara varit i skolan och på eftermiddagen var jag på utvecklings samtal.. jorå de gick väl ganska bra.

just nu borde jag väl egentligen plugga inför no-prover på fredag, har inte ens läst sidorna i bocken..-.- men det är faktiskt för jag har tappat bort min bok! haha fast de var inget bra att skylla på direkt.. men men, sånt händer.

juste på fredag åker jag till björnrike också, på regionsläger! kulkul, fast lite drygt att man är indelade med personer men ska sova med.. fast jag är inte ens säker på de men jag hörde det bara av ngn. jag hoppas iaf att jag får sova med mette, elr åt minstonde ngn jag känner.

men jag skriver mer igen senare om jag har ngt att skriva! kyss

Love from N

No comments:

Post a Comment