Saturday, November 7

lady gaga



hon är ju så grym på alla sätt! bra låtar, allt! jag har gillat henne väldigt länge och sen fick jag ju reda på att hon skulle vara på Storsjö yran, då tänkte jag mest ba ''ja henne vill jag nog se.. hmm ska jag åka dit'' och som tur var åkte jag dit och kollade no matter what om jag hade blivit dissade av mina kompisar och stod längst bak, JAG HAR SETT LADY GAGA. nu såhär efteråt så är jag grymt glad att jag gjorde det, ibland på kvällarna när jag lyssnar på min ipod så kommer sommarens favvolåtar upp av Lady GaGa, gud vad glad jag blir! och så tänker jag ''fan vad grymt henne har jag sett live, fan vad värt det var :)''

juste har ni hört hennes nya låt ''bad romance''? den är sjukt bra tycker jag.
nu ska jag fortsätta lyssna på hennes låtar

Love from N

1 comment: