Tuesday, November 24

händelserik dag

not.. hehe elr jo på ett sätt har de ju varit de. imorse fick jag lite sovmorgon till kl åtta (haha) för jag skulle till tandläkaren som jag sa, och när jag var klar där så missade jag en buss till skolan precis.. så jag fick vänta till kl 10 i 12 som jag trodde en gick, så jag väntade hemma i 2 timmar och sedan gick jag ner till busshållplatsen och väntade men ingen buss kom (?!) så jag gick men till pappa och ancha som bor precis där bussen går och kollade på buss tiderna igen. men du vare en som gick 12.05 ist, för jag hade kollat på gamla busstiderna.. men i vilket fall som helst kom det ingen buss iaf.. -.-



hahah spännanade historia va? :D


just nu sitter jag och kollar på mtv och tror att klockan är mkt mer är vad den är

Love from N


No comments:

Post a Comment